Historia marki Ambition

Klasa, elegancja oraz użyteczność

​2004

Powstanie marki AMBITION

2005

Marka Ambition rozszerza swoją działalność o segment HoReCa

2006

Rozszerzenie asortymentu o porcelanę, garnki i akcesoria kuchenne

2007

Wprowadzenie marki na rynki zagraniczne

2014

Ambition sponsorem kulinarnego show Hell’s Kitchen emitowanego w telewizji POLSAT.

2015

„Promocja od Kuchni” – ogólnopolska loteria marki Ambition.

2016

...


Ambiton to polska marka, w 2004 r. zadebiutowała znakomitymi sztućcami z wysokogatunkowej stali nierdzewnej. Sztućce obiadowe zaprezentowane zostały w dwóch liniach: dynamicznej, a jednocześnie klasycznej Napoli, przywodzącej na myśl powiew wiatru i fale w nadmorskim Neapolu, oraz Verona, oddającej elegancję i romantyzm miasta kochanków, od którego wzięła nazwę.

Zachęceni sukcesem, poszerzyliśmy asortyment o produkty odpowiednie zarówno do częstego stosowania, jak i na specjalne okazje.

Ambition w mediach

Ambition działające aktywnie jako partner Polskiej Akademii Gastronomicznej.


Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowych produktach, poradach i artykułach zaprenumeruj nasz Newsletter.